19:52

Christmas Carols

Pocięłam moje papiery!
I dziś prezentuję Wam pierwszą z nich kartkę.
Świąteczną oczywiście.
I've cut my papers!
And today I'd like to show you the first card made of them.
Christmas card of course.


Na blogu Lemoncraft możecie również zobaczyć inspirację Oli - Ikemo, absolutnie nie świąteczną.
At the Lemoncraft blog there is also an inspirational card by Ola - Ikemo and it's not a Christmas card.



A już w piątek kolejna porcja inspiracji z mojej kolekcji <3
Ach, cudowne uczucie! Jestem przeszczęśliwa!
And there will be more premier inspirations on Friday <3
What an amazing feeling! I'm sooo happy!


8 komentarzy:

  1. Ach! Co za nastrój! Piękna praca, piękne papiery, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetnie, że sierozwijasz i tworzysz swoje papiery i tekturki. W dodatku tak piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery są przepiękne, cudną kartkę z nich skleiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, taka...wiktoriańska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest cudna! Chyba też już się zabiorę za świąteczną produkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja! Gratuluję! :* A kartka równie wspaniała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprowadza bardzo świąteczny nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ to musi być uczucie - ciąć własne papiery! kurczę! niewyobrażalne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger